Re: Komunikace s PLC Siemens

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Srpen 7 09:12:47 CEST 2020

V jakém jazyce to píšete? Úplně od základu nebo jsou dostupné knihovny s komunikací?

Ta ten požadavek neoptimalizovaných DB jsem narazil i v souvislosti s OPC-UA. Je to zajímavé, používáme HMI Weintek, které umí komunikovat i s optimalizovanými DB. Netuším, jak se jim to povedlo.
> Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 07.08.2020 08:18
> Předmět: Re: Komunikace s PLC Siemens

Používám Modbus TCP, funguje bez problémů.
 Jediná zákeřnost je v tom, že se ktomu musí použít datový blok, který
 není optimalizovaný (defaultně je).