Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 6 16:01:28 CEST 2020

Díky oběma.
Vypadá to dobře, určitě si nějaký objednám. Tohle by se mohlo
hodit i pro jiné účely, třeba pro nějaké dálkové ovládání PC.

Ale stejně bych rád rozchodil i to ovládání na trochu vyšší frekvenci
kolem 300 THz. Když už na té desce je přijímač, a od různých
starých přístrojů mám spoustu dálkáčů...

PL