Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 6 00:27:12 CEST 2020

Děkuji za měření.
Ta teplota je měřená kde? To je teplota chipu, měřená nějakým
integrovaným čidlem?
Nebo teplota uvnitř krabičky, měřená nějakým interním čidlem, ale ne
přímo v procesoru?
Nebo teplota povrchu krabičky?

Na teplotu vlastního chipu se mi to zdá hodně málo. Já to měřím čidlem v
procesoru, a tam je prakticky okamžitě po spuštění nějakých 35C, při
přehrávání pak kousek pod 50C.
Deska volně na stole s maličkým pasivním chladičem. Odběr 0.32A při
přehrávání, hodiny nastavené na 1.08 GHz.
Je zajímavé, že vývojáři nastavili max. hodiny na 1.08 GHz, i když deska
oficiálně umí 1.386 GHz.
Při procházení adresářů a dalších systémových věcí v Kodi mi taky
spotřeba vyskočí, maximálně na cca 0.5A. Připisuju to tomu, že Kodi je
napsané v Pythonu (?) a tak bude asi dost náročné na zdroje.

Kromě spolehlivosti Kodi to jede fakt pěkně. Ale jeden nepříjemný
problém mám. Používám analogový výstup přes Jack na desce. Při
přehrávání hudby MP3 je zvuk parádní. Ale u filmů to dost silně a
nepříjemně hrčí. Hlasité pasáže to celkem překryjí, ale v tichých
pasážích je to nepříjemné.
Tak trochu nevím jestli chybu hledat v obsluze HW a tedy v driverech
Linuxu, nebo (a to asi spíš) v dekodérech zvuku. Ale ty dekódery se asi
používají všude stejné, tak mi přijde divné, proč to dělá problém zrovna
mně na H3.

PL