[OT] GPS v letadle

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Srpen 6 00:06:05 CEST 2020

Mam skusenost, ze niektore mobily ked "zaspia", neloguju GPS data. Aj
som kedysi nasiel aplikaciu, co udrzuje GPS modul nazive, ale nie na
vsetkych mobiloch funguje. Nie je to tento pripad?

Turisticky Garmin je istota. Uz mam druhy a este nesklamal. Jedine pred
letom treba vypnut barometricke meranie vysky, lebo to v lietadle nema
ako fungovat :) Ked som prvy navigator po 10 rokoch vymenil za novsi,
nemal som tuto skusenost. Az v 4km sa spamatal a ukazal realnu vysku :)

miro