Re: ARMové multimedia krabièky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Srpen 4 18:41:33 CEST 2020

Jenom doplním,  používám RPi 3B jako STB. Dekodovani HVEC jede na CPU.
Sice je zatížen kolem 95% ale vesměs to stíhá velmi dobře. Občas je
obraz trhanější, ale vzhledem k tomu jak málo se na televizi díváme to
nikomu nevadí. (hlavně na sportu, kde jsou rychlé změny celého obrazu je
to patrno).

Tátovi jsem koupil 4B a ten skutečně má HW akceleraci a zátěž procesoru
při přehrávání je někde kolem 10% a vůbec se to netrhá.

Petr