Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 3 22:27:41 CEST 2020

Tak to jste na tom stejně jako já.
Ale sakra proč pak člověk čte různé posty jak to všechno skvěle funguje?
Buď to ti ostatní nějak umí (na rozdíl ode mne), nebo jim nevadí škubaný
obraz.
Pokud to všem funguje tak blbě - tak proč pak takové (celkem
nepoužitelné) distribuce vůbec vznikají?
Jen proto, aby si autoři dokázali, že to nějak jde? A pak se šli podívat
na film na nějaké PC ...

Díky.
PL