Re: ARMové multimedia krabičky - bylo NETFLIX - krabicka s dalkacem ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Srpen 3 21:41:07 CEST 2020

Nojo. Ale když je na to hotová distribuce Debian s předinstalovaným Kodi
... jenže to Kodi je nepoužitelné?
Nebo když je na to nachystaná speciální multimediální distribuce
LibreElec, a ta sice jede, ale pořád mizerně?

Chápal bych, kdyby tam to Kodi nebylo a specializovaná distribuce
neexistovala. Ale když použiju vlastně nejvýkonnějšího člena řady desek
s H3 a stejně je to nepoužitelné, tak to prostě nechápu.
Nebo to někdo nachystá a vůbec nevyzkouší, takže autoři ani neví, že je
to nepoužitelné?

Samozřejmě je ale možné (a snad i pravděpodobné), že je to mýma
posr...ma rukama.
Proto jsem zkusil ten dotaz.

Děkuji.
PL