OT:Fragmentace

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Srpen 3 09:18:52 CEST 2020

Pokud to jsou logové informace každých x sekund, tak bych je do db
necpal. Za rok či dva budou 4/5 GB velikosti databáze jen logové
informace. Dostat se k těmto datům pružně bude stejně problematické jako
v souboru. Žádný SQL server nebude držet data v paměti, aby se nad tím
dalo rozumně pracovat. SQL je relační db a ne archiv log informací. Dá
se samozřejmě použít k čemukoliv, ale s limity. Nad tím velkým logem Vám
při dání SQL dotazu s setříděním třeba vypadne spojení, protože to bude
zpracovávat minuty či hodiny. Pokud to bude na webhostingu, tak s tím
třeba ani nic neuděláte. Nejprve si spočítejte kolik toho zaplníte za
jakou dobu a zda tomu SQL dáte pořádně RAM v nastavení, aby mohl
pracovat... .

Jirka