Re: přesnost PCB z Číny a osazovačka

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Pátek Duben 24 11:41:34 CEST 2020

Moje konstrukce je hliníkový rám ala Rebel 2 tiskárna. Na ní jsou 10mm
tyče na ose X a na Y jsou jen 8mm.
Celé se to bude muset předělat na masivnější portál a 10mm tyče.
Při kalibrování přes různé obrazce a desky známých rozměrů vše sedí,
polohy jsou opakovatelné při nájezdech z různých směrů.

https://photos.app.goo.gl/L4JcC4Srn3canhh6A

Ale jakmile tam dám desku a chci ji nakalibrovat pomocí označení dvou
součástek v protilehlých častech desky, je zle. Tedy na kameře jsou
vidět odchylky do 0.2mm, ale ne, že by ujížděla deska. Třeba velmi
vzdálené součástky jsou ok, ale sousední o centimetr je mimo.

Přesto to osazuje a pastuje použitelně (pro mě).

https://photos.app.goo.gl/9LV9SQnJt1ghsaTHA

Myslel jsem, že ten LitePlacer používá OpenPNP, které používám i já.

Oja