Re: Chyba v C - velmi podivné chování

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Duben 20 21:08:54 CEST 2020

Sice to není přesně odpověď na tuhle otázku (já to nepsal), CLK_UP je
bit 1, bit 0 je použit na něco jiného, ale nastavoval jsem ho až po
tomto řádku, takže se vzniklá chyba zde se nijak neprojevila. Ale jinak
souhlasím s Wekem, že mi to prčilo bit 0. Ale jak jsem psal, následně
jsem ho nastavil správně, takže jsem to nezjistil.

Petr

Petr