Re: Pájecí pasta z Číny ve "stříkačce" - pistole

Ales Filip nostromo na khnet.info
Čtvrtek Duben 16 08:46:04 CEST 2020

Dobrý den,

Hlavně co my jsme tady měli pneumatický dávkovač, tak ten se vracel.
Naprogramovalo se, jak má udělat valký bobek a o kolik se má vrátit.
Takže pasta potom z dávkovače samovolně nevytékala, a bobek byl docela
přesný. A to s dávkovačem z kompresoru nebo ručním dávkovačem neuděláš.

S pozdravem,

--
  Ales Filip
  Kutna Hora