I2C slave na ATtiny214

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Duben 11 22:24:51 CEST 2020

Jj, vypadá to jednoduše:-)

Asi jsem se trochu ztratil v ifech a whilech, myslel jsem si, že když od toho nepožaduju nic extra (na master read odeslat 4 B), tak že to bude bez přerušení jednodušší. No není. Teď to předělávám na přerušení a zatím to vypadá kratší a přehlednější.

Vtipný je, že vždycky každýmu říkám, aby používali přerušení, že je to jednodušší:-)

PH

Od: Jan Waclawek
Precital som si tu TWI kapitolu z DS (zaujimave, ze asi 4 strany venuju
vysvetleniu standardu I2C) a mne sa to zda na prvy pohlad vcelku jasne.
Samozrejme viem, ze kde sa diabol schovava... Ale pre istotu som pozrel aj
erratu, a tam vyzera ze polozky suvisiace s TWI su vsetky len pre Master
mod a aj tie su v novsej revizii kremika odstranene.

Co presne Ti nefunguje?