OT: trable s Aliexpress

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Duben 9 19:32:57 CEST 2020

Doba doručení je dost chaotická. Vzhledem k velikosti Číny bude hrát roli, jak dlouho to cestuje u nich, než to naloží do letadla z Číny.

Zrovna začátkem týdne mi přišel balíček objednaný 16.3. a poslaný obyčejně bez trackingu. Zato na objednávky ze začátku února pořád čekám.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Josef Zeman
Sent: Thursday, April 9, 2020 2:13 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: trable s Aliexpress

Dobrý den
Já nepoužívám Ali, ale DX. V poslední době jsem objednával třikrát. Všechny zásilky šly podle trackingu z Číny. Teď mi leží na poště ta třetí. Oproti době předvirové je doručení bleskové. Tak dva týdny. Buď nemají kšeft a tak sebou mrskají nebo naopak a naplní kontejner podstatně dřív. Binec je určitě na naší straně. Nestíhají řešit limit $20 :-) Asi je celní pošta v karanténě.
Zeman