RE: OT Slovenské řazení a porovnávání v databázi

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Duben 6 10:23:47 CEST 2020

Zdravim,

Na ceske instalacie davame Slovak_CI_AS a zatial sme problemy nezaregistrovali
Pouzivali sme aj Czech_CI_AS a tiez bez problemov
Navyse su stlpce a premenne NVARCHAR takze typicke problemy s COLLATION
uplne odpadaju. Dolezite je, aby server na ktorom bezi db mal nastavene rovnake regionalne nastavenia
ako databaza, inak byvaju problemy. Ake, si veru nespomeniem, kedze sa uz roky ziadne neriesili :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ladislav Vaiz
Sent: 6. apríla 2020 9:49
To: HW-news
Subject: OT Slovenské řazení a porovnávání v databázi

Ahoj,

chtěl bych se zde přítomných Slováků zeptat, jestli si jsou vědomi nějakého rozdílu v řazení a porovnávání slov v databázi oproti češtině.
Konkrétně přemýšlím, zda pro slovenské prostředí vyhoví časká pravidla MS SQL serveru. Je mi jasné, že existuje collation Slovak_Cx_Sx a že nejlepší by bylo je použít. Na druhou stranu jsem se je snažil porovnat s Czech_Cx_Sx a na žádný rozdíl jsem nepřišel.

Díky L.