Praskajici PLA struna

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Duben 4 21:18:02 CEST 2020

On 04.04.2020 19:09, Marek Sembol wrote:

Robi mi to tiez - a to u roznych znaciek -  vyzera  to ako nejaky prejav
starnutia. Struny, ktore som pred rokom-dvomi pouzival bez problemov
dnes praskaju. Raz som skusil previnut par desiatok metrov filamentu na
inu cievku (s vacsim jadrom) a po par dnoch sa cely filament rozpadol na
kusky.

Ako by mal nejaku pamat - pokial je na cievke v povodnom tvare, tak je
OK. Akonahle sa mu nanuti iny tvar (napriklad odvinutim z cievky) tak
velmi rychlo skrehne.

-m-