Re: OT: Čemu věří děti

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Září 24 18:08:42 CEST 2019

Geocaching už je nezajímavý - alespoň v místě chalupy a bydliště už je vše
profláknuté.  Když někam jedeme na výlet, tak samozřejmě první věc jsou
kešky...
My ale hledáme lišky (ARDF) a když je příhodný vítr tak meteorologické
sondy..
  Má to ale trochu háček že když se mnou jde víc dětí tak jim nestíhám.
Furt jsou někde kus přede mnou. Takže pro mne je to docela dřina.
A to musím ještě lišku nainstalovat, takže 2x taková cesta.
Nejvíc děti baví mezi sebou soutěžit, už mám pro všechny ROB přijímače.
A mobilem dálkově ovládaný vysílač.  Cystám se to vždycky schovat a
vyhlašovat soutěže.
Kdo první  vysílač přinese...