Re: OT: Čemu věří děti

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Září 23 22:11:30 CEST 2019

Ne, ale na houby chodím už více jak 50 let. Dodnes si pamatuji kam jsme
tenkrát s rodiči chodili na smrkové hřiby a můžu vás ujistit, že si tam
pro ně chodím ještě dnes i když se ten les samozřejmě od té doby hodně
změnil. Prostě správný houbař nikdy nezapomene kde měl dobrý úlovek. GPS
souřadnice k tomu nepotřebuje. A pak ta místa, kde to opravdu roste se
mohou rok od roku měnit. Jediná houba o které vím, že za vhodných
podmínek vyroste každý rok na stejném místě je kotrč. A i u něj to není
stoprocentní jistota.

Mrazík