Přerušení (line vs. GPIO) u STM32

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Pondělí Září 23 15:26:14 CEST 2019

Ahoj,
začal jsem si hrát s STM32, na kterém mám jeden návrh, ale nakonec se
programátor na to vykašlal, tak si chci pohrát a něčemu se přiučit.
Konkrétně jde o STM32F103CBT6. Používám STM32CubeIDE a HAL. Takže vše jsem
si napřed pěkně naklikal v Cube, nastavil a popsal piny, uarty atd.
Zadrhl jsem se však u přerušení. Mám zde 6 pinů, na kterých chci chytat
přerušení (klávesnice... na obrázku označené připínáčkem).
PB5..PB9, PA0 a PB1. Všechny jsem nastavil na GPIO_EXTI.

Ale nyní nevím, co přesně naklikat v NVIC, prostě nemohu úplně dohledat
spojitost mezi Line a konkrétními GPIO piny.
Podle textu zde, by GPIO mělo cca sedět na číslo line?
https://stm32f4-discovery.net/2014/08/stm32f4-external-interrupts-tutorial/

Co přesně bych měl v NVIC zaklikat pro můj případ?
https://snipboard.io/luBsMn.jpg

Nicméně i když jsem lecos kliknout zkusil, stále mi do kódu negeneruje
handler funkci. Jen třeba toto...
  /* EXTI interrupt init*/
  HAL_NVIC_SetPriority(EXTI9_5_IRQn, 0, 0);
  HAL_NVIC_EnableIRQ(EXTI9_5_IRQn);

Je třeba pro to (nagenerování) udělat ještě něco?
Děkuji.

M.