TS100 Bylo: Re: KSGER T12 - prvni osahani

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Neděle Září 8 11:36:44 CEST 2019

Já mám doma tužkovou mikropáječku v malé asi 10cm vysoké plechovce
přišroubované k polici nad stolem, kde je naspodu měděná "vlna" co se s ní
čistí hroty. Sice už dávné nemá barvu mědi, ale nějakou do černa, ale
funguje stále. Vzhledem k nadrbanému cínu a kalafuně co tam je za ty roky,
mám pořád krásný hrot, ikdyž ji syn zapomene zapnutou půl dne na max.

----- Původní zpráva -----
Od: Jan Kuba

Ad stojánek - viděl jsem teď docela pěknou vychytávku, kdy TS-100 visí za
měkký napájecí kabel na měkké gumě.
Je volně dostupná nad stolem, v případě potřeby pro ní člověk sáhne a zas
pustí, žádné odkládání.
Provizorně jsem vyzkoušel a je to návykové - stejně jako samotná TS-100. Já
jen sháním vhodné rameno z nějaké polohovatelné lampy,
kterým budu moci "pracovní výšku" korigovat a měnit polohu visící
mikropáječky v prostoru.