Re: Virus

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Říjen 25 08:50:30 CEST 2019

Ta potenciální nová instalace mne vede k úvaze, jestli vůbec instalovat Win 10. Jejich samovolné zapínání (popsáno v jiném vláknu) a vynucování aktualizací mne docela otravuje. S předchozími Win 7 jsem takové problémy nikdy neměl. V práci na Win 8 rovněž ne..Přitom běží několik měsíců bez restartu buď trvale nebo s hibernacemi...

> Od: "Pavel Poucha" <pavel.poucha na papouch.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 25.10.2019 08:30
> Předmět: Re: Virus

Zdravím,před cca dvěma lety měl syn na počítači (Windows 7) podobný virus. Nešlo to ničím odstranit. Kupodivu se to velmi zlepšilo po upgrade na Windows 10, to mě hodně překvapilo. Zcela tomu ale pomohlo až úplné zformátování a nová instalace všeho.
S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com <pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchodPapouch production s.r.o. - výrobaMáte-li chuť, navštivte naše stránky http://www.papouch.com/ <http://www.papouch.com/>