Re: kvíz: Free Electricity Generator

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Říjen 18 13:04:13 CEST 2019

To, že se kilometrový stav dojezdu mění je jasné - vypočítává se ze
spotřeby.  Když natankuju plnou a potáhnu těžkej vozejk při spotřebě
10l/100km, může to ukazovat dojezd 600km.
Ujedu 50 km, vozík odpojím, spotřeba  padne na půlku počítač přepočítá po
ujetí dalších například 100km  dojezd na palivo v nádrži 1000km.
Běžný algoritmus - ten výpočet je daný spotřebou a je to předpokládaný
dojezd s už naměřenou průměrnou spotřebou od doby natankování.
Jinak  O3 je při nulovém stavu  paliva na displeji ještě v nádrži cca 3
litry paliva.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>