USB-C

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Říjen 14 20:38:44 CEST 2019

Veškerá vojenská vysokoohmová sluchátka mají na konci vidlici s roztečí
stejnou , jako má 230V zásuvka:
https://www.google.com/search?q=Vojensk%C3%A1+sluch%C3%A1tka+4000+OHM%C5%AF&rlz=1C1AVFC_enCZ778CZ778&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwihofatsZzlAhXUPsAKHV1jB-kQ_AUIEigB&biw=1920&bih=937

dokonce i telegrafní klíč měl stejnou zástrčku:
https://www.sbazar.cz/vinylove/detail/88116112-stary-telegrafni-klic

Když jsem byl na vojně tak se ze spojroty  každou chvíli našel nějaký
jedinec, který nevydržel to pokušení zkusit to do zásuvky zapojit.
Přilepené telegrafní klíče šly opravit, ale ta sluchátka to měla za sebou
spolehlivě vždy.
Údajně nějaký voják v Janovicích nad Úhlavou měl sluchátka i na uších ,
když je v síti testoval...

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

po 14. 10. 2019 v 18:38 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>