Zasilky z ALI

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Říjen 2 21:52:09 CEST 2019

Já na poště nebyl zásilku vyzvedávat už několik let. Mně je dávají do schránky nebo osobně, když se tam nevejde. Jinak 11 měsíců jsem ještě neměl nikdy. Jak zásilka nepřijde do 2 měsíců, už mi nepřijde.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of a.martinek
Sent: Wednesday, October 2, 2019 9:43 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Zasilky z ALI

To já bych zase rád nastavil aby chodily zásilky pouze přes zásilkovnu. Na poště je to na dlouho.

Jinak zásilky od 5dnu do 11měsíců nebo nikdy.

Aleš Martinek

Odesláno z mého Redmi Note 4X
2. 10. 2019 8:57 odp. Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>>:

Mám zásilky, které tu jsou za 10 dnů, zásilky, které jsou tu za měsíc, zásilky, které tu jsou za 2 měsíce, stejně jako zásilky, které nepřijdou vůbec. Děje se to v průběhu celého roku, takže jsi holt zrovna měl štěstí, že se to povedlo 😊 A hlavně že zásilku nezdrželi na poště. Ti to taky krásně dokážou.

Z Číny chodí balíčky přes všechny možné země. Já bych řekl, že prostě cestuje kontejner do Estonska, tak ho doplní zásilkami, tam je pak přeštítkují a přepošlou. Mně nejvíc vadí, že zásilka dostane jiné číslo zásilky, tedy jiný čárový kód, a mně se pak blbě dohledává.

Nebo mi pije krev Zásilkovna a ten pitomý polský dopravce, který zásilky drze přeposílá do Zásilkovny. Číňani nejen že nic netuší, ale ani to nemohou ovlivnit. A pak na to doplácejí.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>