nahrada zarovky za LED v starych baterkach

Úterý Říjen 1 10:23:59 CEST 2019

Nedalo mi to a kuchnul jsem to upravené světýlko ke kolu. Fotky té ledky
jsou v příloze. Chladí se jen přes ten kousek Cu plechu a přes objímku
původní žárovky. Mám dojem, že tyhle ledky tehdy měli u slona, ale nevím
- už je to možná 15-20 let. Ta směrová charakteristiky se nějak
jmenovala a podle toho se ty ledky daly najít, ale taky si nevzpomenu.
Proud tam byl možná 100-150 mA a svítilo to určitě víc, než žárovička.
Anděl