OT: DVB T2, RPi

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Listopad 29 14:09:15 CET 2019

Co zvážit nějaký android nebo linux STB? V androidu bude přímo Kodi, ale bude to trošku omezený, protože je to android. V linuxu Enigma a obvykle je na výběr z několika verzí (distribucí?) a samozřejmě je to linux, takže si tam člověk může  všechno ohnout. Na druhou stranu je to linux, takže některý věci budou nedotažený a samozřejmě to může hodně vadit. Každopádně obojí bude mít blízko k RPi, ale IMHO to bude mnohem jednodušší na rozchození, než se snažit vyladit RPi k účelu, na který primárně není určený.
Cenově určitě budou o něco výš než RPi.