jitrnice jakou svet nevidel - HE3DA?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 28 02:51:08 CET 2019

To je v pohodě, tam žádná manipulace nebyla. Problémy jsou úplně jinde. V
okamžiku, kdy se začne překrývat několik různých přihlášek s časovým
posuvem, je to problém. Další problém je, že přihláška nepokrývá věc
celosvětově a jak něco pustíte v jedné zemi ven, prootže tam jste chránění,
tak ikdyž si ochráníte největší trhy, tak neochráníte investory před tím, že
to někdo obšlehne v jiné zemi, kterou nemáte pokrytou a nezačne to vyrábět
dřív. Dá se to podat trochu hromadně, ale ne úplně a podléhá to dalším
ceremoniím. A není to zadarmo.

A ta elektrofakulta je problém, jeden vědátor si mě právě nedávno stěžoval
na nezřízené úniky informací přes studenty. Než o tom stihne něco napsat, už
to koluje po světě. Naopak, studenty držet co nejdál, vůbec jim nic ani
nenaznačovat.

----- Původní zpráva -----
Od: Jan Kuba

 A důvod, proč je takový obrovský problém na nějaké elektrofakultě
prezentovat změřené parametry pod přísným dohledem autora ....? Když tedy
opak je pravdou a je to opravdu baterie, kterou svět neviděl,
tak mě nenapadá jediný důvod  proč  právníci drží  "datasheet" pod
pokličkou.
Ale napadá mě minimálně 5 jiných důvodů, proč to dělají, už se to tu
probíralo.
Já tomu panu vynálezci nevěřím ani to, že žije, natož že má převratnou
baterii.

Vypadá to, že právník, se kterým jste kvůli něčemu jednal má velmi dobře
zvládnutou  praxi, jak ovlivnit a zpracovat klienta.
Také tu jednoho takového máme, doslova kouzelník...oni jsou v tom dobře
"študovaní"  vedle právnického vzdělání tam je i psychologie :-)

st 27. 11. 2019 v 14:00 odesílatel Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>