OT: Asi jsem objevil poklad - volna energie, etc..

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Listopad 22 16:32:47 CET 2019

Zřejmě si mnoho lidí stále představuje fungování Úřadu průmyslového
vlastnictví na základě umělecké představy patentového úřadu z filmu Jára
Cimrman ležící, spící.
Student se asi zabýval tím, co jsem nedávno zmínil -
https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2019-October/520240.html. Nefunguje
to a bylo by hodně divné, kdyby ano, pokud podrobně a srozumitelně
nevysvětlí, kde se bere dodatečná energie aniž by byl porušen zákon
zachování. Bláboly o energii vakua, které patrně nadávají smysl ani v
anglickém originále, přeložené někým, kdo má evidentní potíže s českou
gramatikou, za dostatečné vysvětlení brát nelze.

Mrazík