Plug-in Hybridy - zivotnost baterky

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Listopad 4 21:02:26 CET 2019

Skuste si napr. Pozriet e-Golf a jeho technicke parametre...

Napr.

https://www.vw.sk/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/27368-94561-paragraphs-94563-67361-94566-text-l1-child/default/87b6e701/1545228273/e-golf2019.pdf

Maximalna hmotnost privesu - "pomlcka"
Maximalne zvisle zatazenie tazneho zariadenia - "pomlcka"
Maximalne zatazenie strechy 75 kg.

Takze podla dat vyrobcu ziadne dovolene tazne, ani na bicykle, iba ak na
strechu...
;-)))

Dodo

Dňa po 4. 11. 2019, 20:46 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):