Kalibrace CO sensoru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Listopad 2 14:05:15 CET 2019

Ano, děkuji.

Vím, nenapsal jsem to tam, ale je sobota odpoledne a rád bych využil
víkend a čas když si můžu hrát. :-). Takže bych potřeboval nějakou
fintu, jak uvařit směs doma s tím, co obsahuje taková běžná domácnost
elektrokutila. Chemii a pomůcky na ni, jsem zatím nepraktikoval, takže
ani jimi nejsem vybaven, možná bych tak našel nějakou zkumavku.

Díky

Petr