[MECH:] Stolni mikrosoustruh

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Květen 22 14:57:21 CEST 2019

On Wed, 22 May 2019, Pavel Kutina wrote:

> Jnak u mne asi vyhraje Sieg C0 (nebo spíš nějaký klon - Bernardo, Grizzly) -

Ja nevim, tyhle male masinky jsou takove divne. Prijde mi docela
nepohodlny ten posuv suportu klikou vpravo na stroji misto primo na
suportu.  Taky je dobre mit ten otocny drzak nozu, nemusite porad
menit noze vnitrni/vnejsi/upichovaci. Zda se ze to neumi ani kuzel.

Prijde mi ze to sice stoji min a zabira min mista, ale postrada to
taky hodne zakladnich funkci, takze delat s tim je docela opruz.