OT - Levna stojanova vrtacka z Ciny

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Květen 19 22:27:21 CEST 2019

Já měl reklamaci snad jen jednu, ale bylo to trochu napínavé - koupené
letadlo, něco přes tisícovku, tracking končil přesně převzetím Českou
poštou. Zjevně se "nějak" ztratilo (ztratit metrovou krabici už dá trochu
práce, tímto uznávám poště určitou kreativitu). No a vysvětlit BG, že je
fajn, že to poslali, že mají i tracking, ale že tu krabici fakt nemám, to
byl docela boj - ale trvalo to asi čtyři dny a uznali, že to, že něco nemám,
se prokazuje dost blbě a po nějaké době vrátili peníze (nevybavím si, jak to
trvalo dlouho, snad čtrnáct dnů celé dohadování až po peníze na účtu).
Samozřejmě s dovětkem "pokud vám to přece jen dorazí, tak to ohlašte a
okamžitě zaplaťte. Nikdy nedorazilo, tak jsem byl zbaven morálního dilematu,
zda to zatlouct nebo přiznat... Ale na druhou stranu - asi bych to nepřiznal
a zdůvodnil bych si to guerillovým bojem proti třídnímu nepříteli :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Jan Kuba
To: HW-news
Sent: Friday, May 17, 2019 11:55 PM
Subject: Re: OT - Levna stojanova vrtacka z Ciny

Já mám při reklamacích s  Banggoodem  jen  špatné zkušenosti.  Nikdy to
nedopadlo v můj prospěch, jedenkrát mi vrátili polovinu částky.
Už tam nenakupuji. A s tou kvalitou to bude stejné jako na Ali .  Vesměs
jsou to výrobky stejného původu.

Bez virů. www.avast.com

pá 17. 5. 2019 v 15:46 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>