Licence Windows 10 Home a Pro

Vladimír newlad na centrum.cz
Čtvrtek Květen 16 15:02:45 CEST 2019

Dobrý den,
mám dvoje Windows 10, jedny upgradované z W7 Home v retail verzi, druhé
koupené s notebookem v Pro verzi. Jen pro vysvětlení, obě instalace jsou
na samostatných discích, ale byly používané na stejném notebooku (Dell
6330). Pro pracovní účely jsem jen přehodil SSD.
Úspěšně jsem vstoupil do důchodu a ta verze Pro, kterou jsem používal v
práci, je mi v podstatě k ničemu. Mohu ji sice používat, ale na těch
domácích mám jiné programy a mnoho dalších věcí, které bych musel pracně
přeinstalovávat.
Dají se ty dvě licence nějak sloučit, abych ty Home povýšil na Pro? Když
si vytáhnu Product Key, tak mi u těch Home ukáže nějaký unikátní, ale u
verze Pro se zobrazí klíč univerzální *****-*****-*****-9MPGT-3V66T.
Mohlo by fungovat, když bych jím přepsal ten můj původní?
Děkuji