Menice (repro) Harman Kardon

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 13 22:13:18 CEST 2019

Já bych řekl, že to snad není ani o těch repráčkách jako o celku.
Děti mají také doma nějaký větší  BT reproduktor ( nalezenec ve sběrném
dvoře ) , byla v tom vadná baterie (3xLi-ON )
Pyšní se na tom nápis Marshal, ale vevnitř je nic a celé čínské.
Dal jsem do toho 3 18650 články a když to vykřiklo, koukal jsem na to jak
zjara, jak je to malé a jak to perfektně hraje.
Tak jsem do toho udělal reprozásuvky, že připojím externí bedýnky které se
válely doma. A že by to mohlo být ještě lepší.
No a  byl z toho děs běs...  Přebasovaný, strašně sytý vejšky, středy
chyběly.   Přitom ty 3 pásmové  bedýnky s klasickým TW140 co mám hrály
výborně...
Tak jsem ještě připojil zkusmo ty repráčky z BT na ten Tranziwat. No a byl
z toho telefon. Basy nikde, vejšky mizerný.

Závěr - ty repráky osazené v BT jsou standardní, až obyčejné... Alespoň u
toho našeho Marshala . Všechno je nahnané elektronikou a kvalitní korekcí,
která maskuje oblast necitlivosti těch repráků.
Počítám, že to bude u podobných výrobků podobné..

po 13. 5. 2019 v 14:56 odesílatel hwnews konference <hwnews na cncnet.info>