Re: Multimediální centrum

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Květen 13 10:52:30 CEST 2019

O tom to právě je...
Stačí vzít i hodně starou  telku  ( dnes už se jich  dost válí  i na
smetišti )  sice placatou  ale  s nepoužitelným analogovým tunerem a k tomu
připojit na HDMI jednu placičku.¨
  A výsledek je  naprosto stejný.
Za mnohem menší cenu a při nebezpečí, že mi někdo do TV hodí šipku, nebo
zaparkuje dronem je využití staré TV LCD ( plazmy atd )  ideální....
 Původní tazatel tuším má TV , chce v obchodě reklamu.
Takže není to o obřím dělu. Je to o přemýšlení, jak zužitkovat nepoužitelný
HW a nekupovat třeba zbytečně nové věci.
Nakonec ten externí player má mnohem větší možnosti než player integrovaný
do některých novějších TV.

po 13. 5. 2019 v 10:20 odesílatel Jiri LINHART <hw.jirilinhart na gmail.com>