Multimediální centrum

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Pondělí Květen 13 10:19:48 CEST 2019

Proč jít na tak primitivní věc s obřím dělem. Pro prezentaci na veletrhách
máme 5 let starou LG televizi a nyní jsme koupili i novou (teď nevím
výrobce ani typ) a obě dovolují nechat na USB jeden film a ten pouštějí
pořád dokola (nastavuje se jednou při připojení USB) a potom film jede ve
myčce. Když je zapotřebí více filmů je to potřeba pokaždé při zapnutí
nastavit tu smyčku.

Akorát je zapotřebí na začátku zkusit na USB kousek videa, přotože se
nestíhají přehrát některá videa v určitém rozlišení. Spíše mě ale
připadlo, že to nestíhala fleška než televize. Zatím jsem to neřešil.

JL