Re: polarizace VKV vysílačů

Neděle Květen 5 12:08:48 CEST 2019

Když jsem dokončoval stavbu domu, dal jsem na střechu kruhový dipól a
druhý na tom samém stožáru na půdu s tím, že až bude čas :-) nějak
jejich signál sloučím. Protože countryradio mi trochu šumí (přítelkyně
ho poslouchá furt), začal jsem hledat v seznamu vysílačů, jestli někde v
dosahu nemají něco s horizontální polarizací. A tak jsem přišel na to že
nemají nejen oni, ale i spousta dalších.
Anděl