Merici odpor 10m Ohm 25W

Čtvrtek Květen 2 09:33:30 CEST 2019

Zátěží jsem dělal dost, ale většinou na malé napětí a velké proudy.
Pokud máte k dispozici chlazení vodou, samotné tranzistory jsou asi
rozumná volba. Pro zatěžování NiCd článků (dělali jsme zkušebnu pro
výrobce NiCd článků) mi nejlépe vycházela kombinace lineárně ovládaných
MOSFETů a odporů. Většina výkonu je pak na odporech.
http://piknymburk.cz/vyb6000.html
Anděl