flash NAND a zapis bez vymazani bloku

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Středa Květen 1 12:38:48 CEST 2019

A ECC controller je teda teraz zapnuty? Tazko hadat, preco k tomu dojde pri
cca 31kB. Zle generovana adresa stranky? Niekde zabudnute pripocitanie
spare oblasti? Prepisanie buffra pred ukoncenim programovania stranky?
NOR a NAND pamete sa nedaju porovnavat. NAND _su_ komplikovane. Je to dan
za vysoke kapacity. No ked sa ide dosledne podla dataheetu...
Skoro kazdy vyrobca MCU ma kniznice pre pracu s NAND. Treba hladat tam.

Slavo T.