[OT] bazar usb osciloskop

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Březen 29 16:18:58 CET 2019

Mam doma nekde tusim BS300 ci tak nejak co si pamatuju 100MHz 40MS/s nebo tak nejak, ale uz roky jsem ho nepouzival, takze netusim jak se to dnes chova s W atd..
Pokud mate zajem ozvete se.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Linhart
Sent: Friday, March 22, 2019 1:45 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: [OT] bazar usb osciloskop

Dobrý den

     zvažuji nákup osciloskopu viz.:

https://www.ebay.com/itm/Hantek-6022BE-48MSa-s-20MHz-Handheld-2-CH-PC-USB-Digital-Storage-Oscilloscope/142622561909?hash=item2134f79675:g:oS4AAOSwh1haLkMP

pro účely bastlení libovolných spínaných zdrojů s MCU. Vím, že uvedený osciloskop

není žádný zázrak, ale limituje mě rozpočet. Vzhledem k nedávné diskuzi o koupi nového

osciloskopu mě napadla kacířská myšlenka zda-li se tu někdo nepotřebuje zbavit

již nepoužívaného osciloskopu za přijatelnou cenu?

S přáním pěkného víkendu

Honza