[OT] Informacny system

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Úterý Březen 26 19:57:39 CET 2019

V čem je ZMS zásadně lepší než Confluence? Jednu dobu jsem v Confluence
dělal a přišlo mi to velmi produktivní. Historie (verze) obsahu,
notifikace změn, práva uživatelů, prostory atd. Posunulo nás to hodně
dopředu.
Teď bych potřeboval pro malý tým (20 lidí) něco podobného, ale placená
verze neprojde, takže něco open source je třeba. Uvažoval jsem o Tiki
Wiki (https://tiki.org). Na Confluence to nemá, ale zdá se to pro daný
účel použitelné. Takže mě toto vlákno docela potěšilo, ukazují se zde
některé nové možnosti. Zkušenosti uživatelů jsou pak nejlepší reference.

Martin M.