Vyroba hlinikovych panelov/chassis

balu balu na k-net.fr
Sobota Březen 23 11:44:09 CET 2019

Ahoj,

tych som uz videl, ale su tam dva, asi prekonatelne problemy. Podla stranok nevyzera, ze vedia vyrobit panely z polotovaru (t.j. kupia skladacku hotovej kompletnej krabice) a tu obrobia/potlacia. Ponukaju vyrobu panelov ale vsetko je len eloxovany hlinikovy plech.

Uz od cias lhc robime koli emc kompatibilite vsetko z vodiveho chromatovaneho hliniku.

Ale asi tam zavolam

b.