RE: monitorovací zařízení a CLOUD - jak na to?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Březen 18 15:11:47 CET 2019

Když jsem začínal s Arduinem, tak mně hodně pomohl tento návod:
http://zdenekberan.eu/internet-veci-pro-zacatecniky-postavte-si-bezdratovy-teplomer-za-par-korun/
Je tam i ta cloudová část, tu jsem nikdy nepotřeboval, ale pro představu by to mohlo stačit.