Re: ESP32 - stabilita připojení

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Březen 15 13:04:09 CET 2019

Zdravím, programované to mám pomoci PlatformIO. Verze platformy
Espressif 32:

Release Notes
1.7.0 released 20 days ago

Updated ESP-IDF framework to 3.1.3 (changelog)
Updated openOCD for ESP32 to v0.10.0-esp32-20190212
Fixed issue with uploading for ESP-IDF when project path contains space
(issue #118)

Procesor zůstane běžet, protože na tlačítka normálně reaguje, jen
odpadne ze sítě.  Signál je kolem -65 až 70dBm. ESP8266 mi jedou do
výrazně nižších hodnot (jedno posílá data poměrně spolehlivě i kolem -
85dBm).
Bohužel mám zatím jen jeden kus, tak nemůžu vyzkoušet jiný. Zkusím
dopsat restart wifi, třeba to pomůže.

Petr