vyuka programovani pro kluka 12 let

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Čtvrtek Březen 14 09:14:00 CET 2019

Zdravím,

něco takového také právě hledám pro děti. Zatím máme Microbit (
https://microbit.org/), programování je tomu Scratch velmi podobné...Ve
škole pak syn chodí na kroužek, kde mají LEGO Mindstorms. Protože tam měli
málo sad, tak jsem tedy jednu koupil a odnesl jí do školy, jsem zvědav, až
jí přinese na konci školního roku domů, co s tím půjde dělat.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com