Re: Nelineární hodiny do každé rodiny...

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Březen 12 11:41:56 CET 2019

Dobrý den,

Jestli nebude problém s tím, že Android si synchronizuje čas ze sítě
(data, wifi). Nevím jak často, ale mohlo by dojít k tomu, že ty nastavíš
čas o 30s jinak, a systém si ho opět srovná podle sítě. Takže mobil bude
ukazovat stále přesný čas. Samozřejmě ta synchronizace jde vypnout, ale
když to děti zjistí, tak si ji opět zapnou.

S pozdravem,
--
/Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info /