OT: zaloha tabletu s Atomem

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Březen 8 17:09:00 CET 2019

Dobrý den,

čím se zálohují atomové tablety? Po update od MS ty wokna zdechly, naštěstí
jsem měl všechno na SD (až na záložky browseru, to nasere). Secure boot mám
vypnutý, ale z flashky přesto neumí nabootovat. Notebook s tou flashkou (je
32bit) nabootuje - mám tam Hirens. Notebooky i desktopy s tím normálně
fungují.

Když nechám udělat flashku z windowsů z druhého stejného tabletu čerstvě
továrně nastaveného, tak ani to nejde nabootovat. Hub je OK.

Je na tom nějaká zvláštnost, která je pod moji rozlišovací schopnost?

Děkuji, JL.