[OT:] Energie v gumovem svazku

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 6 23:33:52 CET 2019

Na tohle téma je internet plný diskusí,evidentně to nenapadlo jen vás
 třeba zde:
https://www.zive.cz/poradna/je-nabita-baterie-tezsi-nez-vybita-/sc-20-cq-505818/default.aspx?consultanswers=1
https://diskuse.elektrika.cz/index.php?action=printpage;topic=20854.0
Je skvělé ty diskuse číst, někdy se člověk pobaví.

V analogii na to si vzpomínám jak jsem jako malý spojil osičky  dvou
elektromotorků náhradní trubičkou k ventilkům ke kolu.  A z toho co byl
poháněný mi svítila žárovička.
Pak mi napadlo tou vyrobenou elektřinou nakrmit ten první motor.  Byl jsem
zklamaný, že se to netočilo samo.

No a je to už nějaký čas, ale mého syna to napadlo taky - měl na stole
takové monstrum, jen neměl ty elektromotorky spojené hadičkou, ale oba měly
řemeničku..(  Z CD otevírání šuplíku )

Takže lidi napadají asi stále dokola  stejné blbiny ..

Mimochodem je ještě *středa* ...za půl hodiny čtvrtek. Ale možná jste se
těmi úvahami ( E=mc^2 )  kousek posunul v čase  :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>