transformator temperature class

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Středa Březen 6 15:18:06 CET 2019

Tyhle zahradnicke historky jsou nekdy az neuveritelne - například jsem pouzival AD7190 k mereni na termoclanku a při rozliseni na 1 mK se dala detekovat změna při mechanickem namahani (prohnuti) plosneho spoje. Vedlo to k zajímavému mechanickému reseni, který pekne zapad do reseni izotermalni svorkovnice (a vzdalene mohl připomínat konstrukci mikrovlnného zarizeni, diky masivni pritomnosti spojového materialu :)

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Wednesday, March 6, 2019 2:59 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: transformator temperature class

dakujem. Je to pre tie dosky s ultra nizkosumovymi oscilatormi.

Takze v tomto pripade je pekny menic, s EMC primeranym mojej aplikacii transformator, linearny stabilizator na doske zdroja a za nim priamo na doske krystaloveho oscilatora druhy linearny stabilizator tvoreny siestimi paralelne zapojenymi stabilizatormi :-)

b.