[programovanie] $date v bash

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Březen 4 11:57:28 CET 2019

On Mon, 4 Mar 2019, Richard Kaliciak wrote:

> ~ $ while true; do cat /dev/ttyACM0 >> zaznam_$(date +%Y-%m-%d).txt ; done

odchytavam vystup z mikroprocesora do suboru. Uz tri dni mi to ale
zapisuje do toho isteho suboru zaznam_2019-03-01.txt.

> Otazky:
> 1. Kedy sa vyhodnoti $(date) ? Iba raz na zaciatku? Myslel som si, ze
> pri kazdom vykonani slucky while.

Rekl bych ze to zarizeni ttyACM0 je porad funkcni dokud je ten procesor
pripojeny, takze se ta while smycka nejspis moc nevykonava.

> 2. Ako na to, aby sa kazdy den zapisoval do ineho suboru?

Kazdou pulnoc nejak externe klill-nout ten cat ? Nebo si na zacatku
skriptu fork-nout podproces ktery bude sledovat datum a kdyz tak
Kill-ne ten cat