Starý článek o adaptivní regulaci

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Červen 18 18:44:17 CEST 2019

Tak jsem identifikoval v mailech celkem 13 zájemců, kterým jsem to poslal
přes úschovnu.
Pokud jsem na někoho zapomněl, nebylo to úmyslně, dejte vědět, napravím to.
kód zásilky je NQAHJK4C3WTVMC67-KTE

My jsme to kdysi v roce 1992 přepsali do assembleru nějakého Mitsubishi
procesoru a řídili tím
nějaký textilní proces.  Drobnou nevýhodou bylo, že dost dloho trvá , něž
se parametry nastaví po zapnutí. Bylo by dobré je průběžně ukládat do
EEPROM  a po resetu nezačínat od výchzích, ale použít ty uložené. Ta naše
aplikace ale jela v podstatě 24 hodin, takže to nebylo potřeba.
Pokud to někdo opravdu použijete, dejte vědět, bude to pro mě taková
nostalgická vzpomínka,
čím že jsem se taky živil.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW